FANDOM

Jack Brewer - główny bohater serialu, skater, nowy uczeń w Seaford High School. Karate nauczył go dziadek, który był również trenerem Bobby'ego Wasabiego.

298px-141782653

O nimEdytuj

Jack jest osobą lojalną, gotową poświęcić wszystko dla przyjaciół. Zawsze stara się im pomóc z problemami. Czasami postępuje niewłaściwie, ale zawsze naprawia swoje błędy. W odcinku Badge of Honor Milton stwierdził, że Jack zawsze robi to co chce. Z chłopaków w dojo Bobby'ego Wasabiego jest najsilniejszy i ma największe powodzenie u dziewczyn.

HistoriaEdytuj

Na początku pierwszego odcinka, Jack poznaje na szkolnej stołówce Kim, na której zrobił wrażenie. Następnie został zaproszony przez Eddiego do stolika jego, Miltona i Jerry`ego. Okazało się, że trzej chłopcy należą do Dojo Bobby`ego Wasabiego. W tym samym odcinku Jack pokazał swoje umiejętności karate, walcząc z Czarnymi Smokami. Rudy dowiedział się o tym od Jerry`ego i Miltona, chciał, żeby Jack dołączył do nich i pomógł zdobyć pas w turnieju, żeby nie musieli zamknąć dojo.

RelacjeEdytuj

Kim Crawford - była pierwszą osobą, którą Jack poznał w nowej szkole. W pierwszym odcinku dwukrotnie stwierdził, że podoba się Kim, jednak ona zaprzeczyła. Z każdym kolejnym odcinkiem ich relacje się pogłębiają. Więcej: Kick

Rudy Gillespie - Jack ufa mu i możliwe jest, że Rudy stanowi dla niego swego rodzaju autorytet. Z całą pewnością traktuje go jak przyjaciela i może mu powiedzieć wszystko. 

Jerry Martinez - wygląda na to, że Jack wśród chłopaków najlepiej dogaduje  się z nim. Jest kilka odcinków, w których współpracują np. Wax on, wax off, Buddyguards lub Dojo Day Care.

Ciekawostki:Edytuj

  • Robi mu się niedobrze, kiedy czuje ser
  • Jego rekord w jeździe na tacce obiadowej to 47 płytek
  • Ma czarny pas
  • Boi sie klaunów
  • Jest jedyną osobą której boi się Frank
  • Prawdopodobnie podkochuje sie w Kim
  • Jest członkiem szkolnej drużyny koszykówki
  • W odcinku New Jack City wyjawiono jego nazwisko.
  • Świetnie jeździ na deskorolce

Galeria:Edytuj