FANDOM

Jerry Martinez Season 2
Jerry
-

O nim:Edytuj

Typ Bad Boya zawsze rozrabia i raczej nie myśli o konsekwencjach a w kozie przesiaduje tak często że wszyscy nazywają to "Klub Jerrego" , jest jednym z uczniów dojo Bobbyego Wasabiego.

Relacje:Edytuj

Eddie - ma z nim najwięcej scen. Co prawda często się kłócą, a nawet biją, ale to po przyjacielsku. Prawdopodobnie są najlepszymi przyjaciółmi.
Kelsey - w odcinku Swords and Magic najpierw okłamał ją, że jest sensei`em w dojo, żeby jej zaimponować. Później obiecał jej, że nigdy więcej jej nie okłamie i umówili się na randkę. Była zazdrosna kiedy Jerry udawał, że chodzi z cheerleaderką (Milton w przebraniu).

Mika - w odcinku Kickin' It Old School chłopaki poznają Mikę słodką siostrzenicę Fila Falafela. Jerry opowiada całej szkole że spotyka sie z nią. Mika wraz z swym wójkiem opracowują plan zemsty. Dziewczyna odgrywa się na Jerrym a w odcinku Wedding Crashers są postrzegani jako chłopak i dziewczyna.

Ciekawostki:Edytuj

  • W odcinku Dummy Dancing powiedział, że dorastał kilka lat wśród wilków
  • Biegle mówi po hiszpańsku
  • Prawdopodobnie jest latynosem
  • Świetnie tańczy (All the Wrong Moves) i rapuje (Clash of the Titans)
  • W odcinku Dummy Dancing kiedy Jerry 'flirtuje' z psem ochroniarki, mówi: Jestem twardzielem, ale romantyk trochę też. Lubię spacery w świetle księżyca.

Jerr
Jerry