FANDOM

WasabiWarriors1

Na smoka co ma dwa oka przysięgamy; być lojalni, uczciwi i, że się nie damy. Wasabi.
 
— zasada Wasabiego

StreszczenieEdytuj

Akcja odcinka rozpoczyna się w szkolnej stołówce. Pierwszą ukazaną postacią jest Jack, no

Zwiastun (ang)00:31

Zwiastun (ang)

wy uczeń Seaford High School. Najpierw poznaje on Kim Crawford, a następnie Jerrego, Eddiego oraz Miltona. Chłopcy razem ćwiczą karate w dojo Bobby'ego Wasabiego, jednak nie są w tym zbyt dobrzy. W dodatku są gnębieni przez Czarne Smoki, uczniów lepszego dojo. Jack postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i pokonał czterech chłopaków z Czarnych Smoków. 
Walka Jacka i Czarnych Smoków01:15

Walka Jacka i Czarnych Smoków

Jerry, Eddie i Milton opowiadają ich senseiowi Rudy'emu o zdolnościach Jacka oraz o tym, że przydałby się im na zawodach. W tym samym czasie Jack łamie zakaz jazdy na deskorolce w centrum, przez co grozi mu zakaz wstępu. Rudy wmawia chłopakowi, że groziło mu coś gorszego, ale pod warunkiem, że Jack wstąpi do jego dojo, nic się nie stanie. 

Mqdefault
Okazuje się, że Kim należy do Czarnych Smoków i chce, żeby Jack również dołączył, jednak ten przyjął już ofertę Rudy'ego. Niedługo przed zawodami chłopak poznaje prawdę na temat tego, co naprawdę mu groziło za jazdę na deskorolce w centrum. Chciał przejść do Czarnych Smoków, jednak robi mu się żal nowych kolegów, którzy nie mieliby co ze sobą zrobić po zamknięciu dojo. Postanawia zostać i pomóc wygrać zawody. 

W czasie zawodów Milton początkowo wygrywa pierwszą walkę, jednak zostaje zdyskwalifikowany. Następnie walczy Eddie, któremu poprzez wyobrażenie sobie, że walczy ze szkolną kucharką, Marge, udało się wygrać. Trzecia rudna miała odbyć się z użyciem nunchaku. Dojo Bobby'ego Wasabiego reprezentować miał Jerry, który popisując się, uderza się bronią i nie jest w stanie brać udziału w zawodach. Drużyna Rudy'ego musi wygrać jeszcze jedną walkę, żeby dojo nie zostało zamknięte. W następnej konkurencji Jack miał zmierzyć się z Kim. Sensei Ty z Czarnych Smoków, chcąc mieć pewność wygranej, kazał Frankowi pobić Jacka. Po tym incydencie Kim odeszła z dojo, ponieważ nie chciała trzymać z oszustami. Jackowi udało się wybić z rąk i tym samym wygrać konkurencję.

Na końcu odcinka Kim dołącza do dojo Bobby'ego Wasabiego.

LINK DO ODCINKA

WasabiWarriors4

ObsadaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W ciągu tego odcinka odbyło się pięć starć:
    Images1
    1. Jack przeciwko czterem Czarnym Smokom (wygrał)
    2. Eddie kontra Marge (Marge zwyciężyła)
    3. Łamanie desek: Milton i Frank (wygrał Milton, ale został zdyskwalifikowany)
    4. Eddie kontra wysoki Czarny Smok (zwycięstwo Eddiego)
    5. Nunchaku: Jerry vs. Czarny Smok (przegrana Jerrego

GaleriaEdytuj